17.5.17

Χάσαμε την Βαλαβάναινα… ΣΤΟΠ!



Εντάξει, για εμένα αυτή η αποκάλυψη σε σχέση με όλα αυτά που έχω ακούσει, δεν λέει τίποτα! Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σας τα γράψω…



Χθες, η έγκυρη πηγή μου από το Survivor, που όπως έχετε συνειδητοποιήσει και οι ίδιοι δεν πέφτει έξω, μου μετέφερε το απίστευτο που συνέβη στην συναυλία του Στινγκ. Καταλαβαίνετε δεν έγινε χθες, απλώς «χθες» το είδαμε εμείς, πριν τρεις μέρες έγινε το περιστατικό, συγκεκριμένα στις 13 Μαΐου, που πήγαν οι παίκτες να παρακολουθήσουν το live… Διαβάστε παρακάτω…


 
«Καλά, τι έχω να σου πω γι’αυτή την συναυλία που λες! Το παιχνίδι του χαμένου θησαυρού παίζαμε…«, ήταν τα πρώτα λόγια του, μόλις χθες που με πήρε τηλέφωνο και θα σας γράψω ακριβώς ότι μου μετέφερε η συγκεκριμένη πηγή στο Dimis Blog και το Youweekly.gr. Αλλά να σας βάλω λίγο στην ιστορία…
Στην εν λόγω συναυλία, εκεί που όλοι διασκέδαζαν, ξαφνικά έχασαν την Ευρυδίκη Βαλαβάνη. Οι δημοσιογράφοι της παραγωγής την έψαχναν, χωρίς να θέλουν να αναστατώσουν τους συμπαίκτες της… «Προσπαθούσαμε να είμαστε διακριτικοί, καταλαβαίνεις τι θα γινόταν έτσι και έβλεπαν ότι λείπει! Έχουν μπει ήδη ψύλλοι στα αυτιά τους τους για την συγκεκριμένη οπότε δεν ήθελαν τα άτομα της παραγωγής να αναστατώσουν τους υπόλοιπους…Είχε πει ότι θέλει να πάει τουαλέτα και πήγε…«, μου μετέφερε χαρακτηριστικά…
Εγώ καταλαβαίνετε, ότι το μυαλό μου πήγε στο πονηρό… Εντάξει, λέω μόνη κοπέλα τι πήγε να κάνει, ποιος ξέρει.. Βέβαια όταν τον ρώτησα τι συνέβη έσκασε στα γέλια…»Όχι παιδί μου! Όχι… Πήγε στην τουαλέτα, έτσι τους είπε και μετά επειδή καθυστερούσε να επιστρέψει δηλαδή είχαν περάσει 15 λεπτά και ήταν άφαντη πήγε ο… να την ψάξει και να την φέρει πίσω, να δει αν χρειάζεται τίποτα!«, μου είπε! Και τώρα έρχεται η αποκάλυψη…
Όπως μου μετέφερε ο συγκεκριμένος άνθρωπος από το Survivor και σας γράφω κατά γράμμα στο Blog μου και το Youweekly.gr, όταν πήγε ένας δημοσιογράφος να την βρει, την είδε να μιλάει με μία άλλη κοπέλα της παραγωγής, οι οποίες μόλις είδαν ότι πλησιάζει εκείνος απομακρύνθηκαν… «Εε μετά έστειλαν τον… να πάει να την βρει. Κι εκεί την είδε ότι μιλούσε με μία δημοσιογράφο της παραγωγής, αυτή που σου έλεγα και την άλλη φορά. Αυτό όμως που μας έκανε εντύπωση, σε εκείνον δηλαδή που την είδε και μου το μετέφερε, ήταν πως κρατούσε το κινητό στο χέρι της και κάτι έδειξε στην Ευρυδίκη!«, μου είπε χαρακτηριστικά… Να σημειωθεί εδώ ότι οι παίκτες δεν πρέπει να έχουν επαφή με κινητά!
Το τι μπορεί να έγινε, ποιος ξέρει; Το τι μπορεί να της έδειξε πάλι ποιος ξέρει; Στην συναυλία πήγαν συγκεκριμένα άτομα από την παραγωγή και έμπιστος άνθρωπος που μου δίνει τις πληροφορίες για το Dimis Blog και το Youweekly.gr μου μετέφερε ακριβώς αυτά που του είπε νεαρός δημοσιογράφος που ήταν εκεί…Μάλλον πολλά δικαιολογούν την αλλαγή συμπεριφοράς της Ευρυδίκης! Θα έχω περισσότερα σε λίγο… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου